Ingen bloggning

Alltså förlåt att jag inte kunnat blogga men jag har helt sjukt mycket i skolan just nu. Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera er. Men ni kanske vill ha lite information om vad jag har gjort dem senaste 2 veckorna som jag typ har varit borta.
Ehmm, jag har hoppat Gamal och ridit ett dressyrpass på Rocky. Helt sjukt vad det gick bra att hoppa Gamal och att rida dressyr på Rocky det var typ helt magiskt vad duktig han var och han lyssnade för skänkeln och allt. Hoppas såklart på honom nu på måndag också. Sen så har jag bara pluggat till en massa prov och redovisningar.
Sen har jag också varit i stan för att se/träffa One Direction. Dem åkte hem den dagen då jag kom dit men jag han se lite av dem innan dom satte sig i bilen för att åka till Arlanda. Mina älsklingspojkar!
Idag ska jag in till Sickla först och köpa lite grejer och kläder sen ska jag vidare till stallet för att fixa Trinity inför imorgon eftersom jag ska med henne och Maja på tävling. Awesome. Så jag ska bara tvätta hennes ben och svans,rykta oxå. Sen ska jag nog ta med henne ut på en liten sväng så hon får torka sen drar jag hem och äter och sen så ska jag nog sova för att jag ska upp vid halv 5 imorgon typ sen ska jag ta tåget som går 5.49 så då har jag 1 timme innan jag ska gå till tåget.
Här får ni en bild på min nya profilbild på facebooken:
//Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0