Ridning i regnet

Nu har jag precis ätit middag. Det blev varma mackor, mm! 
 
För kanske 1 h 30 minuter sedan red jag och Lena ut för första gången iår. Jag red Paris och Lena red Bubblan, det gick faktiskt riktigt bra även om det började spö regna efter ett tag, så vi vända. Paris skötte sig jättebra, även om det inte var något jobb utan bara en skön skritt tur uppe i sadeln. 
 
I morgon sägs det bli jätte bra väder så då hoppas jag på att det inte är lika lerigt i paddocken så jag kan rida ett riktigt bra dressyrpass. Vem vet, hon kanske får knoppar? Vi får helt enkelt se. 
 
På lördag kommer Fanny fast sent på kvällen så hon kommer förmodligen inte hinna rida något. Vi får se hur det blir med det. 
 
Vi ses lite senare ikväll, puss och ni är guld värda. 
 
Kom ihåg att skriva frågor i frågestunden, även om du redan har skrivit frågor så kan du ju alltid skriva fler. 
 
 
Kolla poolen, är inte lite sugen på att hoppa bomben i den. 
 
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0