Svar på frågestunden

Vilken häst i världen bryr du sig mest om? Vilka bloggar läser du? Gillar du någon nu? Har du varit tsm med någon?
SV:
1. Alltså det kan jag inte riktigt välja för jag har flera hästar som står mig nära men den som står mig närmast är väl isåfall Laurenzo sen finns det ju såklart Rocky,Kaskad,Paris,Henny och alla hästar jag har träffat när jag var mindre.
2. Har gjort ett inlägg om de lite längre ner men det är väl kompisars bloggar och kända bloggare som Kenza,Paow och alla dem.
3. Japp
4. Yes! 
 
 
This or that
Ponny/Häst
Blogg/Facebook
1D/JB
Godis/Glass
Rocky/Kaskad
Pojkvän/Flera vänner
Vara arg/vara ledsen
Data/mobil
hoppning/dressyr
 

Favorit märke? Favorit kompisar? Vilket gymnasium ska du börja på?

SV: 
1. I vanliga kläder får det bli Abercrombie och ridkläder Kingsland. 
2. Kan inte välja har många. Men en av mina bästa är min vän Sandra Bergdahl. 
3. Jag vet inte riktigt men det lutar åt Djurgymnasiet i Liljeholmen. 
 

 

haha jag kommer inte på några frågor... hur länge har du ridit? hur känns det att ha en tvilling? cola/fanta? :)
SV: 
1. 9 år, sedan jag var 5 så snart 10 ;) 
2. Det är väl inget, alltså det är precis som ett syskon fast lite som en kompis också. 
3. Cola. 
När började du gilla justin bieber?
SV:  Sen hans första singel One Time kom ut och alltså för 3 års sen ;) 
 
Hur länge har du skött laurenzo?:)
SV: I exakt 2 år, 28 dagar, 2 timmar och 8 minuter ;) 
 
 
//Josefine

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nawwie, tack bestis <3

2012-07-07 @ 23:49:28
Postat av: Sandra

nawwie, älskar dej bestis <3

2012-07-08 @ 10:35:33
Postat av: Josefine

Otroligt läcker häst! Gillar modellen

Svar: Tackar man tackar!
jossanmf.blogg.se

2012-09-20 @ 16:33:54
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0