Mål med ridningen.

Jag har ganska höga krav på mig själv och dem flesta kommer kanske inte ens gå eftersom jag kan vara ganska osäker på mig själv när det gäller vissa saker som t.ex. tävling. 
 
Jag vill jättegärna starta en klubbtävling innan 2013 är slut, och ja jag vet att det är långt till dess och man hinner utvecklas. Men grejen är den att jag är jätteosäker, tror hela tiden att jag förmodligen kommer glömma bort dressyrprogrammet eller hoppbanan. Sånt händer mig hela tiden och det kommer ju isåfall vara jättepinsamt att glömma mitt i programmet eller banan. Jag vet att det låter fånigt, men har inte ni haft det problemet eller är ni bara underbarn som klarar allt? haha. 
 
Sen vill jag också ha ett sånt där magiskt ridpass med Rocky som vi hade under dem två första lektionerna. Fast då vill jag verkligen att allting ska sitta perfekt och allt bara ska se sjukt äckligt j*vla bra ut. Alla mina kompisar tycker att det ser jättebra ut hela tiden, men när man sitter på hästryggen då känns det inte så bra eftersom allt bara känns fel, det kanske är jag som letar efter fel känsla? Eller så kanske mina vänner bara säger så för att vara schysta? 
 
Sen vill jag också rida Laurenzo mer, kunna utvecklas med honom och lära känna honom på hästryggen och inte bara nere från marken som vi har gjort nu i 2 och ett halvt år, helt sjukt vad tiden går snabbt. 
 
Det är väl kanske inte dem högsta kraven, men för mig är det de och dom nöjer jag mig med så länge. 
 
Vig tjej asså 
 
Rååååckyy 
//Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0