Herregud

Vad håller jag på med, jag har inte bloggat på typ 1 månad? 
 
Men för ungefär 3 veckor sedan lämnade jag Göteborg och Paris bakom mig. Väldigt sorligt eftersom hon är helt underbar. Våra ridpass blev bara bättre och bättre med tiden och önskar bara att jag hade henne som egen häst eftersom vi utvecklades så pass mycket under den korta tiden. 
 
Tror faktiskt själv att vi hade kunnat tävla upp till LA i hoppningen och LB i dressyren om vi hade haft mer tid på oss och lära känna varandra bättre. Efter 3 veckor satt verkligen dressyren perfekt, helt magiska pass red vi. Hennes skänkelvikningar var helt klockrena. Sen fanns det ju såklart mycket att jobba på t.ex. ökningar i traven. Men ökningarna i galoppen var klockrena där också. 
 
Alltså jag kan inte beskriva hur hon var. Hoppningen är ju inget som jag personligen satsar högst på utan jag är lite mer för dressyr, men hoppningen var jättebra särskilt studsen vi gjorde. Hon var mega duktig. Synd bara att jag inte fick några bilder på det :( 
 
Sen ska jag också lägga upp alla saker jag köpte på Gekås. Mest ridgrejer faktiskt, fast ångrar att jag inte gick och kollade mer på damavdelningen och sminket. Verkade verkligen som om det fanns så mycket mer att kunna köpa, men men det finns fler tider här i livet. 
 
Nu känner jag att jag hoppar emellan ämnen här, men det är bara för ni har missat så pass mycket. 
 
Nån dag måste jag också åka till Penningby för att hälsa på Rocky & Laurenzo. Har inte sett dem på år. Saknar verkligen ridpassen på Rocky och ska verkligen ta mer privatlektioner på Laurenzo. 
 
 
 
 
 
 
 
//Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0