Svar på frågestunden:

Marry om FRÅGESTUND.:
Hur länge har du gillat 1D :) ?<3

SV: Jag har gillat 1D sen dem bildades i X-factor.
Lillen om FRÅGESTUND.:
Vem är din favorit att rida(förutom Gamal) ? blockquote>

SV: Min favorit att rida efter Gamal är Corin.



Emelie om FRÅGESTUND.:
-Vilken är din favorit film?
-Hur länge har du gillat 1D?
-Vem är din favorit i 1D?
-Om du fick välja en person på hela jorden som du skulle gå på dejt med, vem skulle du välja?

SV:
1. Min favorit film är The Notebook
2. Se svar längre upp.
3. Jag gillar alla men min favorit är Louis.
4. Kan inte välja en men såfall Louis eller Justin.



Livia om FRÅGESTUND.:
Vilken är din favoritfilm? :) <3

SV: Se svar längre upp.

Iris F om FRÅGESTUND.:
Är du oskuld?
Har du rökt? 
Hur långt har du någonsin gått med en kille?
Drömhästen? 
Senaste kärleken (måste vara någon som du känner):
Bästa kompisen?
Favoritlåt? 
Favorithästen? 
Vad tycker du om mig?
Första kyssen?

Hehehe...

SV:
1. Ja.
2.Nej.
3.Strula
4.Min drömhäst är en mörkbrun häst med svart man. Den ska ha 4 st vita strumpor och en stjärn. En ganska framåt häst som man kan nå höga klasser tillsammans med och gärna ett tyskt eller danskt halvblod.
5. -
6. Många bra kompisar men det är väl dem jag känner bäst i stallet och dem i skolan. Alltså Nicole,Linnea,Fanny osv. Och i stallet är det väl du Iris,Erica,Laura,Melissa och Sandra sen många fler.
7. Just nu är det The A team med Ed Sheeran.
8. Laurenzo såklart.
9. Jag tycker att du är en underbar tjej som jag har nära. Hoppas att vi kan ses lite oftare.
10. Min första kyss hade jag på dagis tillsammans med en kille som hette Maxx.

Jasmine om FRÅGESTUND.:
1. Vad vill du jobba med när du blir vuxen?
2. Vilken bild, som du har fotat, är du stoltast/nöjdast över?
3. Favorithäst?

Kram kram

SV:
1. Någonting med djur/hästar. Förmodligen ha ett eget stuteri.
2. Den här:

Togs på Taffsnäs för några veckor sen.
3. Se svar längre upp.


Sandra om FRÅGESTUND.:
Vem är din favorit häst om du inte fick välja Laurenzo? (bland Enskede hästar/ponnyer)
Vilka bloggar läser du varje dag?

SV:
1.Rocky såklart.
2. Equestriancrew, Dressyrmupparna, Carlsson på taket , Melissapettersson, NellieBerntsson.


Ines om FRÅGESTUND.:
heej :) <3
när började du gilla 1D?
Har du träffat 1D?
vad tycker du om mgi? hiihi 

puss ♥

SV:
1. Se svar längre upp.
2. Nej tyvärr :(
3. Jag tycker att du är en skön tjej som jag gärna träffar mer. Vill gärna ha den fikan nån dag också! :)



Ni är gulliga <3
Lovisa om FRÅGESTUND.:
1. Hur länge har du ridit?
2. Har du skött någon annan häst än Laurenzo och isf vilken då?
3. Gör du något annat än att rida? Alltså någon aktivitet typ? O.o

SV:
1. Jag har ridit sen jag var 5 1/2.
2. Jag har skött Rocky.
3. Jag dansar 1 gång i veckan också.

Anonym om FRÅGESTUND.:
har du kysst någon? i så fall hur gick det till? :)

SV: Ja, jag har kysst någon. Det var när jag var hemma hos min kompis och det kom några killar dit senare skulle vi träffa några andra och sen ja så hände det, hahha!


Ida Skoglar om FRÅGESTUND.:
1. Ditt första intryck av mig ? :)
2. Tycker du om mig ? :)
3. Är det kul att ha en tvillingsyster.
4. Vem började gilla killarna först du, andrea eller båda samtidigt ? ;P

SV:
1. Söt tjej som är jävligt energisk och inte ett dugg blyg. Haha!
2. Du är en snäll tjej som är rolig och skön. Saknar dig <3
3. Haha, ibland och ibland inte. Men man har samtidigt ett syskon i samma ålder. En som man kan snacka med.
4. Jag började gilla dem först. Sen så började jag visa Andrea deras musik och hon blev helt kär.


//Josefine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0