Värsta fixardagen

Idag vaknade jag 9.00 och gick då upp för att käka frukost. Det fick bli två mackor med salami och oboy samt ett glas juice. Sen gick jag upp på övervåningen och började titta på tv:e. Sen kom Lena upp för att berätta att hon inte kommer vara hemma förns lite senare så det fick bli ridning ikväll. 
 
Efter kanske 30 minuter gick jag ut för att hämta in hästarna och börja rykta dem. Denna gång stod jag kanske där i 2 h och gjorde dem riktigt fina. Så nu står dem där ute glänsande och njuter av höet dem precis fick. 
 
Men nu ska jag gå upp och laga lunch så ses vi lite senare. Kommer göra lite tidsinställda ikväll så att ni får lite bättre uppdatering. 
 
 
Såhär såg hon ut fast såklart mycket renare.. 
//Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0