Sol

I morse när jag vaknade då var det äntligen sol. Som vi har väntat, haha..
 
Nu har jag precis kommit ner hit till mitt rum för att skriva ett snabbt blogginlägg. Efter lunch ska vi ut och rida, förmodligen en tur ut igen eftersom banan inte har torkat ännu. Jag som hade hoppats på ett bra dressyrpass, men men. I morgon kanske? 
 
Paris har nu börjat vänja sig med att gå in i boxen och är inte lika rädd längre. Den verkar ha släppt efter att jag red henne igår. Men hon är lite tveksam åt saker fortfarande, t.ex. när jag ska rykta henne och använder olika borstar. Magic Brush tycker hon är jätte läskig. Bubblan är inte rädd alls utan bara riktigt arg när vi knäpper sadelgjorden. 
 
Vad ska alla goa läsare göra idag då? 
 
 
 
 
Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0