Framme

Nu har jag varit här nere i Göteborg i snart 6 timmar och det är verkligen jättekul. Lena hämtade mig på stationen och sedan åkte vi och handlade och åt sedan middag. Nu sitter jag här nere på mitt rum och kollar på Paradise Hotel samtidigt som jag skriver detta inlägg. 
 
I morgon kommer hästarna och det ska verkligen bli superkul. Längtar verkligen. Hästarna vi ska ha är Paris och Bubblan. Bubblan har vi haft det tidigare året men inte Paris. Så vi får helt enkelt se hur Paris kommer trivas. Ni kommer få en massa inlägg under denna tiden jag är här nere dvs dagens ridpass, bilder,hur jag har det osv osv. 
 
Hoppas ni kommer få ha en helt underbar dag i morgon för det kommer jag få. 
 
Kram
 
Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0