Skolan börjat och inget att blogga om

Okej, ja rubriken säger ju allt. Har inte alls mycket tid att skriva här på bloggen, men ska försöka göra så gott jag kan. Mitt liv ligger just nu på topp, allting stämmer och aa. Eller kanske inte allt men det är bättre än bra just nu. 
 
I morgon är det torsdag och det betyder helg när som helst, gud vad det går snabbt men skönt de. 
 
I helgen ska jag nog till Anna, mys! 
 
Red i måndags också, hade Gamal och det gick ju riktigt bra, herregud blev jätteförvånad. Han lyssnade verkligen för skänkel och ja allting, riktigt bra häst min lilla Gamal. Duktig. Har ingen aning vad som har hänt med min ridning heller, allt bara stämmer. Antar att allt slit med Paris har gett lite med sig trots allt och riktigt tacksam att hon faktiskt var som hon var, inte alls lätt som alla sa från början utan hon var ju en riktigt pina till en början, hatar att säga de men kan säga att det hade inte varit många som hade kunnat sätta sig på henne och rida henne bra från första början, nu säger jag inte att jag kunde det för de kunde jag verkligen inte heller. Hon var en riktigt testare och hon var alltså väldigt lik Gamal på många sätt, så stort plus för första lektionen på terminen! 
 
//Josefine

Kommentarer
Postat av: e b b a

Snygg design! Gör du till andra? :D

Svar: Nej tyvärr, min kompis har gjort den!
jossanmf.blogg.se

2012-09-01 @ 21:32:20
URL: http://teamdponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0