Presentation

Jag heter Josefine Forslund. Jag är född 97, alltså blir jag 15 i år. Jag bor i Saltsjöbaden som ligger i Stockholm i en villa med mina föräldrar och min tvillingsyster. Jag går i en skola som heter Saltsjöbadens Samskola. Där har jag gått ända sen 7:an och nu går jag i 8:an. 

Jag rider på Enskede Ridskola som ligger nästan intill Globen. Jag rider 1 gång i veckan, oftast på hästen Gamal. Min ridlärare heter Lillis och henne har jag haft hela tiden jag har ridit på Enskede. Hon har alltså sett mig utvecklats. Sen när jag inte rider och är i stallet brukar jag sköta om min sköthäst Laurenzo och det har jag snart gjort i 2 år, tror jag det är.
På somrarna brukar jag åka ner till Göteborg och ha en egen häst där i en månad med min kompis. Hästen jag har haft nu i 2 somrar heter Kaskad och är en liten d-ponny men han har nu blivit för liten för mig så det här året blir det en helt annan häst som jag ännu inte vet eftersom jag har svårt för att välja vilken.
Annars, när jag inte rider så dansar jag 1 gång i veckan, vilket är riktigt roligt. Gjorde det förut 2 gånger i veckan men det har jag tyvär slutat med. Annars är jag väl som vilken tonåring som helst. Brukar vara med kompisar, gå på stan, fika. Ja, ni fattar!
Så om ni stannar här och följer kommer ni både få följa mig och mitt hästliv samt mitt vardagsliv och min kärlek till One Direction och Justin Bieber. Och såklart hoppas jag att ni kommer vara kvar här och kommentera flitigt.
Laurenzo


Kaskad


Jag (haha, woops väldigt stor bild but you know i'm beautiful)


Jag med Corin

//Josefine

Kommentarer
Postat av: Livia

Jääättefiiin bloooogg söötis :) <3

2012-04-10 @ 21:48:18
Postat av: Ines

jätte fin blogg josefine! :) ♥

2012-04-10 @ 21:51:08
Postat av: Astrid

jätte fin blogg!!<33333 finaste du är!!<333

2012-04-11 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0