Home

Nu har jag varit hemma ett tag från skolan, eller inte ett tag utan snarare flera timmar! Jag har bara tittat på Big Brother och haft det kul hemma, nej men jag har inte gjort så mycket. Hade ju matteprov idag, fy fan för det. Okej, jag vet att det inte är bra att svära. Jag satt i skolan från kl 8.30 till f*cking 16.15. Don't like!
I morgon är det fredag och det betyder ju fäässtt. Nej, det blir faktiskt hem och städa mitt rum å ta bort lite skit. Haha, låter ju kul men vill faktiskt få ordning och kanske köpa lite nya grejer? :)
På söndag ska jag ju med på tävling, riktigt kul! Dem som följer med är ju Iris,Erica & Melissa. Wehoo!
A picture from my photoshoot with Andreaaaa..
//Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0