Home tonight

Nu har jag kommit hem från en helt amazayn dag. Först träffade jag underbara Ida & Astrid på T-centralen sen drog vi vidare till Gallerian och typ chillade runt där i några timmar. Sen efter några timmar åkte vi vidare hem till Ines och där träffade vi Olivia,Sofia,Flaka och Ines samtidigt som vi tre kom dit. Där var vi typ i 2-3 timmar och bara chillade runt. Sen gick vi till ett sushiställe och åt mat och Ida hatade yakiniku. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH. Sen tog vi tunnelbanan hem och jag och Astrid hoppade på åt fel håll. Så vi fick gå av i Gullmarsplan och byta tåg, lyckade tjejer.
Tack för en underbar dag tjejer <3
//Josefine

Kommentarer
Postat av: Mira:))

nice blogg

2012-04-11 @ 21:08:15
URL: http://fakeittoyoumakeit.blogg.se/
Postat av: Astrid

Lööööv U<333

2012-04-13 @ 22:11:15
Postat av: Ida Skoglar

I look like a pedofil ! fint du smyger upp bredvid mig ;) tack själv, grym dag, saknar dig redan :3 <3

2012-04-13 @ 22:14:31
URL: http://idaskoglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0